AdvokatWatch

Kammeradvokaten bruger unge som digitale trendscoutere

I jagten på den hellige gral inden for nye digitale produkter sætter Kammeradvokaten sin lid til de helt unge medarbejdere, der endnu ikke er blevet "fartblinde", lyder det fra managing partner, Tomas Ilsøe Andersen.

Foto: Ritzau Scanpix/Linda Kastrup.

Når man som managing partner i Kammeradvokaten Tomas Ilsøe Andersen selv er vokset op uden internet, og en far med en biltelefon, der bogstavelig talt var en kuffert monteret i bagagerummet med et rigtigt telefonrør indeni, er der også en vis selverkendelse i at sige, at man måske ikke selv er det fremmeste digitale orakel.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AdvokatWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AdvokatWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier