AdvokatWatch

Kammeradvokaten bruger unge som digitale trendscoutere

I jagten på den hellige gral inden for nye digitale produkter sætter Kammeradvokaten sin lid til de helt unge medarbejdere, der endnu ikke er blevet "fartblinde", lyder det fra managing partner, Tomas Ilsøe Andersen.

Foto: Ritzau Scanpix/Linda Kastrup.

Når man som managing partner i Kammeradvokaten Tomas Ilsøe Andersen selv er vokset op uden internet, og en far med en biltelefon, der bogstavelig talt var en kuffert monteret i bagagerummet med et rigtigt telefonrør indeni, er der også en vis selverkendelse i at sige, at man måske ikke selv er det fremmeste digitale orakel.

Selvom Tomas Ilsøe Andersen, managing partner hos Kammeradvokaten, ikke bryder sig om at tale om generationskløfter, fordi han mener, det har en negativ klang, så erkender han gerne, at der er yngre kræfter i advokatvirksomheden, der har teknologien under huden på en anden måde, end han selv har. Derfor har man hos Kammeradvokaten også oprettet en såkaldt digital taskforce med unge medarbejdere, der har stået bag en stor del af de 10-12 digitale produkter, som Kammeradvokaten har i dag.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AdvokatWatch

Ugens bedste historier på AdvokatWatch

Der kan godt ryge en finke af panden, lød det fra advokat Mette Grith Stage i en uge, hvor spalterne blandt andet var fyldt med historier om en hård tone ved retterne, en afklapsning til Njord i dommerklagesag og en brugerlussing til Tinglysningsretten.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier