Kammeradvokaten bruger unge som digitale trendscoutere

I jagten på den hellige gral inden for nye digitale produkter sætter Kammeradvokaten sin lid til de helt unge medarbejdere, der endnu ikke er blevet "fartblinde", lyder det fra managing partner, Tomas Ilsøe Andersen.
Foto: Ritzau Scanpix/Linda Kastrup.
Foto: Ritzau Scanpix/Linda Kastrup.

Når man som managing partner i Kammeradvokaten Tomas Ilsøe Andersen selv er vokset op uden internet, og en far med en biltelefon, der bogstavelig talt var en kuffert monteret i bagagerummet med et rigtigt telefonrør indeni, er der også en vis selverkendelse i at sige, at man måske ikke selv er det fremmeste digitale orakel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også