
Når man som managing partner i Kammeradvokaten Tomas Ilsøe Andersen selv er vokset op uden internet, og en far med en biltelefon, der bogstavelig talt var en kuffert monteret i bagagerummet med et rigtigt telefonrør indeni, er der også en vis selverkendelse i at sige, at man måske ikke selv er det fremmeste digitale orakel.
Selvom Tomas Ilsøe Andersen, managing partner hos Kammeradvokaten, ikke bryder sig om at tale om generationskløfter, fordi han mener, det har en negativ klang, så erkender han gerne, at der er yngre kræfter i advokatvirksomheden, der har teknologien under huden på en anden måde, end han selv har. Derfor har man hos Kammeradvokaten også oprettet en såkaldt digital taskforce med unge medarbejdere, der har stået bag en stor del af de 10-12 digitale produkter, som Kammeradvokaten har i dag.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app