
Lange ventetider, værdiløse notifikationer og afkobling i tide og utide er blot nogle af de kritikpunkter, som flere brugere har rettet mod Domstolsstyrelsens nye it-platform, Minretssag.dk. Men på trods af en opdatering af systemet, beretter flere brugere stadig om omfattende driftsforstyrrelser.
"Jeg synes ikke, at jeg mærker den store forskel siden opdateringen. Herinde har vi selv lavet den ændring, at vi går ind og tjekker portalen som det første om morgenen. Klokken otte fungerer det fint, men hvis jeg forsøger at logge på klokken ti, så er der ventetid,” fortæller Jeanette Lillie, sekretær hos Pind og Partnere i København.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app