AdvokatWatch

Brandingspecialister: Danske Banks hvidvaskundersøgelse styrker Bruun & Hjejles image

Bruun & Hjejle har på mange måder lukreret på at få opgaven med at udarbejde undersøgelsen af Danske Banks hvidvasksag, lyder det fra kommunikationsrådgivere.

Bruun & Hjejle var repræsenteret ved Danske Banks pressemøde, hvor Ole Spiermann, partner i Bruun & Hjejle, fremlagde konklusionerne i hvidvaskrapporten. | Foto: Asger Ladefoged/Ritzau Scanpix

Det giver ikke altid point i popularitetskonkurrencen at være repræsentant for personer beskyldt for grov kriminalitet. Men når det gælder Danske Bank, er det tilsyneladende en anden sag.

At være det juridiske ansigt i en af de største hvidvaskskandaler og påtage sig ansvaret for at udarbejde en hvidvaskrapport kan vise sig ikke kun at lune på bundlinjen men også være med til at skabe et unikt renommé for Bruun & Hjejle.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AdvokatWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier