Brandingspecialister: Danske Banks hvidvaskundersøgelse styrker Bruun & Hjejles image

Bruun & Hjejle har på mange måder lukreret på at få opgaven med at udarbejde undersøgelsen af Danske Banks hvidvasksag, lyder det fra kommunikationsrådgivere.
Bruun & Hjejle var repræsenteret ved Danske Banks pressemøde, hvor Ole Spiermann, partner i Bruun & Hjejle, fremlagde konklusionerne i hvidvaskrapporten. | Foto: Asger Ladefoged/Ritzau Scanpix
Bruun & Hjejle var repræsenteret ved Danske Banks pressemøde, hvor Ole Spiermann, partner i Bruun & Hjejle, fremlagde konklusionerne i hvidvaskrapporten. | Foto: Asger Ladefoged/Ritzau Scanpix

Det giver ikke altid point i popularitetskonkurrencen at være repræsentant for personer beskyldt for grov kriminalitet. Men når det gælder Danske Bank, er det tilsyneladende en anden sag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også