Revisionshus søsætter omfattende forsøg med chatbot til juridisk rådgivning

”Det er som at få et stykke af fremtiden i hånden,” fortæller partner i PWC i Danmark, efter rådgivningsfirmaet har annonceret, at firmaets 4000 advokater verden over skal afprøve chatbotten Harvey. 
Chatbotten Harvey bliver nu en fast del af hverdagen hos PWC. | Foto: Line Ørnes Søndergaard
Chatbotten Harvey bliver nu en fast del af hverdagen hos PWC. | Foto: Line Ørnes Søndergaard

Chatbotten Harvey, der for nylig blev taget i brug hos det britiske top-advokatfirma Allen & Overy, skal nu også være en del af den daglige arbejdsgang hos revisions-og rådgivningsfirmaet PWC’s 4000 advokater verden over. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    "Fra en virksomhedsbetragtning har det været en sund proces, men har også givet anledning til flere udtrædelser, end vi normalt ville se," lyder det fra Steen Rode, ledende partner hos Bech-Bruun. | Foto: Nikolai Linares

    Fire partnere forlader Bech-Bruun

    For abonnenter