Revisionshus søsætter omfattende forsøg med chatbot til juridisk rådgivning

”Det er som at få et stykke af fremtiden i hånden,” fortæller partner i PWC i Danmark, efter rådgivningsfirmaet har annonceret, at firmaets 4000 advokater verden over skal afprøve chatbotten Harvey. 
Chatbotten Harvey bliver nu en fast del af hverdagen hos PWC. | Foto: Line Ørnes Søndergaard
Chatbotten Harvey bliver nu en fast del af hverdagen hos PWC. | Foto: Line Ørnes Søndergaard

Chatbotten Harvey, der for nylig blev taget i brug hos det britiske top-advokatfirma Allen & Overy, skal nu også være en del af den daglige arbejdsgang hos revisions-og rådgivningsfirmaet PWC’s 4000 advokater verden over. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også