AdvokatWatch

Nye salgskanaler udfordrer Eccos juridiske afdeling: Det gælder om at være tæt på forretningen

Vi shopper mere og mere på nettet, og det skaber udfordringer for skoproducenten Eccos juridiske afdeling, som skal følge med forandringen og understøtte forretningen, fortæller Eccos juridiske direktør til AdvokatWatch.

Sko- og lædervirksomheden Ecco har oprustet på den juridiske front i takt med udviklingen af nethandel. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Scanpix

Danskerne er blevet glade for at købe alt fra laks til lamper på nettet. Især online tøj- og skobutikker som Zalando, H&M og Asos er populære blandt danskerne, viser en opgørelse lavet af Foreningen for Dansk Internethandel.

Den udvikling mærker man også i Ecco, fortæller Peter Schøtt Knudsen, der er skoproducentens juridiske direktør.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AdvokatWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AdvokatWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier