Nye salgskanaler udfordrer Eccos juridiske afdeling: Det gælder om at være tæt på forretningen

Vi shopper mere og mere på nettet, og det skaber udfordringer for skoproducenten Eccos juridiske afdeling, som skal følge med forandringen og understøtte forretningen, fortæller Eccos juridiske direktør til AdvokatWatch.
Sko- og lædervirksomheden Ecco har oprustet på den juridiske front i takt med udviklingen af nethandel. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Scanpix
Sko- og lædervirksomheden Ecco har oprustet på den juridiske front i takt med udviklingen af nethandel. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Scanpix
AF ANNA BERNSEN

Danskerne er blevet glade for at købe alt fra laks til lamper på nettet. Især online tøj- og skobutikker som Zalando, H&M og Asos er populære blandt danskerne, viser en opgørelse lavet af Foreningen for Dansk Internethandel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også