Kommunikationsrådgiver: "Poul Schmith står over for en kæmpeopgave"

Advokatfirmaet Poul Schmith har i lang tid brugt sin kammeradvokattitel i rekrutteringsøjemed og over for det private marked. Hvis Poul Schmith stopper med at pynte sig med den fornemme titel, kalder det på en stor branding-opgave, mener kommunikationsrådgiver.
Foto: Mikkel Berg Pedersen
Foto: Mikkel Berg Pedersen

Mange kender Kammeradvokaten, mens få kender advokatfirmaet Poul Schmith.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også