AdvokatWatch

Kommunikationsrådgiver: "Poul Schmith står over for en kæmpeopgave"

Advokatfirmaet Poul Schmith har i lang tid brugt sin kammeradvokattitel i rekrutteringsøjemed og over for det private marked. Hvis Poul Schmith stopper med at pynte sig med den fornemme titel, kalder det på en stor branding-opgave, mener kommunikationsrådgiver.

Foto: Mikkel Berg Pedersen

Mange kender Kammeradvokaten, mens få kender advokatfirmaet Poul Schmith.

Men Poul Schmith er tvunget til at bruge sin titel som kammeradvokat mindre over for private kunder, og det kalder på en stor kommunikationsindsats. Det vurderer kommunikationsrådgiver og mag.art. i litteraturvidenskab og Semiotik Syddansk Universitet, Judy Hermansen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AdvokatWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AdvokatWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier