AdvokatWatch

Kommunikationsrådgiver: "Poul Schmith står over for en kæmpeopgave"

Advokatfirmaet Poul Schmith har i lang tid brugt sin kammeradvokattitel i rekrutteringsøjemed og over for det private marked. Hvis Poul Schmith stopper med at pynte sig med den fornemme titel, kalder det på en stor branding-opgave, mener kommunikationsrådgiver.

Foto: Mikkel Berg Pedersen

Mange kender Kammeradvokaten, mens få kender advokatfirmaet Poul Schmith.

Men Poul Schmith er tvunget til at bruge sin titel som kammeradvokat mindre over for private kunder, og det kalder på en stor kommunikationsindsats. Det vurderer kommunikationsrådgiver og mag.art. i litteraturvidenskab og Semiotik Syddansk Universitet, Judy Hermansen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AdvokatWatch

Ugens bedste historier på AdvokatWatch

Der udspillede sig i denne uge et trekantsdrama med historier om, at Kammeradvokaten går efter vækst med ny partner fra Accura, der samtidig har kapret over 20 rådgivere fra Bech-Bruun, som nu går i krig med Kammeradvokaten i spektakulær udbyttesag.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier