Advokatfirmaer satser på fornuften på sociale medier

Vejen til god Facebook-stil er viden og retningslinjer, ikke hårde forbud, lyder det fra store advokatfirmaer.
”Vi kan opfordre til opførsel osv., men folk har ytringsfrihed, og vi kan ikke forbyde ytringer,” siger Mads Rau-Kaufmann, forretningsudviklingschef hos Horten. | Foto: Horten
”Vi kan opfordre til opførsel osv., men folk har ytringsfrihed, og vi kan ikke forbyde ytringer,” siger Mads Rau-Kaufmann, forretningsudviklingschef hos Horten. | Foto: Horten

Klare retningslinjer og en generel opfordring til at udvise en adfærd, der er passende for en advokat. Det er ifølge flere advokatfirmaer den bedste måde at forsøge at undgå bommerter på de sociale medier på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også