Rivaler melder begge om god dagsform forud for sværdslag om jurakunder

Hverken Schultz eller Karnov har indtil videre oplevet afslag fra kunder på grund af konkurrentens produkt, fortæller direktører fra de to selskaber. Men Schultz har planer om på sigt at tage markedsandele fra Karnov.
Eskil Thygesen, direktør for viden og indhold hos Schultz (tv), og Flemming Breinholt, adm. direktør i Karnov Group, kommer til at krydse klinger, når Schultz lancerer juridisk researchprodukt til efteråret. | Foto: PR
Eskil Thygesen, direktør for viden og indhold hos Schultz (tv), og Flemming Breinholt, adm. direktør i Karnov Group, kommer til at krydse klinger, når Schultz lancerer juridisk researchprodukt til efteråret. | Foto: PR

Karnovs udfordring er, at flere kunder har kritiseret prisen på produktet. Schultz' udfordring er at trænge ind på et marked, hvor Karnov hidtil de facto har haft monopol, og levere kvalitet nok til at overbevise kunderne om at vælge deres produkt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også