Sociale medier skal sælge Svendborg-advokater i konkurrencepræget marked

Som mindre advokatfirma kan det være svært at få opmærksomhed og være synlig i en branche, hvor de store bliver større og konkurrencen mere intens. Det har fået Bertel Rasmussen Advokater fra Svendborg til at ansætte en kommunikationsmedarbejder for blandt andet at øge indsatsen på sociale medier og udbrede kendskabet til firmaet.
De seks jurister på det sydfynske advokatkontor Bertel Rasmussen Advokater. Forrest er det fra venstre advokaterne Adam Ringsby-Brandt, Jens Bertel Rasmussen og Christina Nimand Hansen. | Foto: Bertel Rasmussen Advokater / PR
De seks jurister på det sydfynske advokatkontor Bertel Rasmussen Advokater. Forrest er det fra venstre advokaterne Adam Ringsby-Brandt, Jens Bertel Rasmussen og Christina Nimand Hansen. | Foto: Bertel Rasmussen Advokater / PR

Hvordan gør man som mindre advokatfirma opmærksom på sig selv i en branche med benhård konkurrence? Som regel er kommunikationsfolk forbeholdt gangene i virksomheder med en vis størrelse. Ikke desto mindre har det lille advokatfirma Bertel Rasmussen Advokater ansat en medarbejder til at styre kommunikationen, selv om kontoret kun tæller seks jurister samt administrativt personale.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også