Virksomheder kræver opmærksomhed fra advokater: Tal mere med os!

Advokatfirmaer skal blive mere effektive, interessere sig mere for kunderne og give ren besked om, hvad de koster, viser en undersøgelse med tilbagemeldinger fra 240 store, danske virksomheder.
"Virksomhederne ønsker en meget højere grad af interaktion med advokatfirmaet. Man vil ses oftere og have en løbende dialog, også mellem opgaverne," siger Martin Salomon, chef for Legal Research i analysehuset Kantar Sifo Prospera.
"Virksomhederne ønsker en meget højere grad af interaktion med advokatfirmaet. Man vil ses oftere og have en løbende dialog, også mellem opgaverne," siger Martin Salomon, chef for Legal Research i analysehuset Kantar Sifo Prospera.
AF NICOLAI RAASTRUP

Danske advokatfirmaer bør stramme sig an for at hjælpe virksomhedskunder hurtigere fra A til B og være klare i spyttet om prisen. Og så må de gerne tjekke ind hos kunderne, også når der ikke er en konkret opgave.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også