
For forbrugere skal det være slut med at være i tvivl, om det egentlig er advokater, jurister eller studentermedhjælpere, der læser en købskontrakt igennem før et boligkøb, eller om et firma er landsdækkende og har indgående lokalt kendskab, hvis det har én postkasse i en by.
Det mener Paul Mollerup, adm. direktør i Danske Advokater, som nu vil bede Forbrugerombudsmanden om at gå advokatbranchen i sømmene og fastslå, hvor grænsen går, når advokatfirmaer markedsfører sig selv. Det er netop blandt ombudsmandens opgaver at holde øje med overholdelsen af markedsføringsloven.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app