Bech-Bruun-partner kritiserer regler for grøn markedsføring

Forbrugerombudsmanden har en meget hård linje, mener partner, der skal føre en række retssager om greenwashing. ”Reglerne er meget enkle,” svarer Forbrugerombudsmanden igen. 
Partner i Bech-Bruun Claus Barrett Christiansen mener at reglerne for markedsføring er uklare. | Foto: Nikolai Linares
Partner i Bech-Bruun Claus Barrett Christiansen mener at reglerne for markedsføring er uklare. | Foto: Nikolai Linares

Hvornår er et produkt grønt nok til, at det repræsenterer en ” grøn revolution”? Og hvor stor skal en CO2-reduktion være, før man reklamerer med den? 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også