Dansk spilfirma på milliardopkøb i USA med advokatfirmaer på sidelinjen

Spilfirmaet Better Collective har købt det amerikanske sportsbetting-medie The Action Network for knap 1,5 mia. kr.
Jesper Søgaard, adm. direktør, Better Collective. | Foto: Better Collective/PR
Jesper Søgaard, adm. direktør, Better Collective. | Foto: Better Collective/PR
AF MAIKEN REIMER RØNNEBERG OG STEFFEN MOSES

Det danske spilfirma Better Collective har netop underskrevet en aftale om at købe det amerikanske sportsbetting-medie The Action Network. Det oplyser Better Collective i en pressemeddelelse mandag aften.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også