AdvokatWatch

Advokater dybt afhængige af godt ry i kundejagt – men der er muligheder online

De fleste af advokaters privatkunder kommer via anbefalinger, viser befolkningsanalyse, som AdvokatWatch har fået lavet. Kun et fåtal finder frem til advokater via annoncer, men online markedsføring har givet advokater nye muligheder, mener brancheorganisation.

Sajitha Sureshkanna, partner i Ret & Råd Glostrup, Ballerup, Greve, fisker nye kunder i onlinehavet. | Foto: PR

Når døren åbner eller telefonen ringer hos Ret & Råd i Glostrup, er det ofte et kendt ansigt eller en velkendt stemme, der møder advokat Sajitha Sureshkanna.

"Rigtig mange kunder er gengangere eller nogle, der har fået os anbefalet," siger hun til AdvokatWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AdvokatWatch

Firmaer tørner sammen i strid om ordet "legaltech"

”Jeg troede lidt, det var en joke,” siger medstifter af firma, der er sagsøgt for at bruge ordet ”legaltech”. Sagen, der i øjeblikket kører ved Sø- og Handelsretten, kan få betydning for resten af branchen, vurderer advokat med speciale i immaterialret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AdvokatWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier