Advokater dybt afhængige af godt ry i kundejagt – men der er muligheder online

De fleste af advokaters privatkunder kommer via anbefalinger, viser befolkningsanalyse, som AdvokatWatch har fået lavet. Kun et fåtal finder frem til advokater via annoncer, men online markedsføring har givet advokater nye muligheder, mener brancheorganisation.
Sajitha Sureshkanna, partner i Ret & Råd Glostrup, Ballerup, Greve, fisker nye kunder i onlinehavet. | Foto: PR
Sajitha Sureshkanna, partner i Ret & Råd Glostrup, Ballerup, Greve, fisker nye kunder i onlinehavet. | Foto: PR

Når døren åbner eller telefonen ringer hos Ret & Råd i Glostrup, er det ofte et kendt ansigt eller en velkendt stemme, der møder advokat Sajitha Sureshkanna.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også