Bech-Bruun skifter visuel identitet: Vil væk fra "traditionel konservativ advokatvirksomhed"

Ledelsen i advokatfirmaet Bech-Bruun vil væk fra et konservativt udtryk og har derfor fornyet virksomhedens visuelle identitet.
Adm. direktør i Bech-Bruun, Christian Ejvin Andersen. | Foto: Bech-Bruun PR
Adm. direktør i Bech-Bruun, Christian Ejvin Andersen. | Foto: Bech-Bruun PR

Internt er der de senere år sket en hel del hos Bech-Bruun, blandt andet med en ny strategisk model, som er implementeret på tværs i organisationen. Men forandringerne har ikke været nemme at se udefra.

Derfor har advokatfirmaet igangsat et større visuelt identitetsskift, der skal afspejle de indre linjer. Det skriver Karnovs branchemedie K-News.

Bech-Bruuns administrerende direktør, Christian Ejvin Andersen, siger til K-News, at det nye design blandt andet skal udtrykke mere åbenhed.

"Over de sidste 4,5-5 år har vi været i gennem en række store organisatoriske forandringer og nye strategiinitiativer. Og vores udseende havde ikke forandret sig. Så hvor vores gamle visuelle identitet mere udtrykte traditionel konservativ advokatvirksomhed, så har vi som virksomhed bevæget os et andet sted hen, men udfordringen var, at der ikke var andre end os selv, der kunne se det. Så vi havde i høj grad et behov for, at det visuelle afspejlede den organisatoriske forandring," siger Christian Ejvin Andersen.

Lanceringen af Bech-Bruuns nye visuelle stil gør sig blandt andet til kende på virksomhedens hjemmeside.

Bech-Bruun gør persondataspecialist til managing associate  

Bech-Bruun udnævner to nye partnere 

Bech-Bruun ruller partnerstrategi ud til firmaets advokater 

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også