AdvokatWatch

Nyt forretningskoncept i Advodan: "Der skulle ske noget nyt"

Advodan gør op med forretningskonceptet baseret på one size fits all. Ny strategi skal give større fleksibilitet, lyder det fra direktør.

Morten Arnberg, adm. direktør i Advodan | Foto: PR

Den administrerende direktør for advokatkæden Advodan, Morten Arnberg, er ved at binde sidste sløjfe på kædens nye forretningskoncept.

Advodan har nemlig gjort op med tanken om at one size fits all, som ifølge Morten Arnberg har hersket blandt advokatkæderne. Der var brug for fornyelse, mente direktøren.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AdvokatWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AdvokatWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier