Karnov-udfordrer går ind i ny strategiperiode efter vækstår

Schultz, der har en domsdatabase på vej, har øget salget og overskuddet i 2020, hvor selskabet afslutter en femårig strategiperiode. Nu skal virksomheden vokse yderligere, siger direktør.
Foto: Schultz
Foto: Schultz

It-leverandøren Schultz er klar til at tage fat på en ny strategi, som skal køre frem til 2025, og det sker på bagkant af et solidt 2020, hvor selskabet vokser på både top- og bundlinje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også