Danske Advokater mister kursister i "blodrødt marked"

Flere kommercielle udbydere, digitale webinarer og interne kurser i de store huse giver Danske Advokater kamp til stregen på markedet for kurser og efteruddannelse. Kromann Reumert har skruet voldsomt op for interne kurser, mens andre kursusudbydere har succes med netværksmøder og e-læring.
Paul Mollerup, adm. direktør i Danske Advokater. | Foto: Danske Advokater
Paul Mollerup, adm. direktør i Danske Advokater. | Foto: Danske Advokater

En skærpelse af konkurrencen på markedet for efteruddannelse siden 2010 har fået antallet af kursister til at dale hos brancheforeningen Danske Advokater, som i mange år har udbudt kurser og efteruddannet advokater.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også