Nichemedie om compliance lukker efter tre år

Nyhedsmedie om compliance og persondataregler rettet mod den finansielle sektor og advokater har opgivet ævred efter samlet tab på over en mio. kr., vurderer medstifter, der nu håber på at finde nye ejere.
Complidia gik i luften i efteråret 2017 | Foto: Screenshot
Complidia gik i luften i efteråret 2017 | Foto: Screenshot
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST

Måske var det bare lige så svært at skaffe tilstrækkeligt mange abonnenter, som det er at oversætte begrebet compliance til ét dansk ord. I hvert fald blev de seneste artikler fra nichemediet Complidia udsendt i december måned, og det lille specialmedie hænger i en meget tynd tråd efter tab på over en million kroner. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også