AdvokatWatch

Advokatkæde går imod onlinekonkurrenter med ny strategi

Den landsdækkende advokatkæde Advodan bygger fortsat kundegrundlaget på de lokale relationer, men onlinebaserede konkurrenter får kæden til at satse mere på digitalisering, fortæller direktør.

Mads Rau-Kaufmann satte sig i direktørstolen i Advodan sidste år. | Foto: Advodan / PR

Fremtidens Advodan-kontorer skal være yngre, mere digitale og spredt ud i alle landets afkroge.

Det er i hvert fald ambitionen i en ny strategi, der skal sikre provinskæden mod konkurrence fra digitale udbydere og gøre advokatfællesskabet mere attraktivt for yngre medarbejdere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AdvokatWatch

Ugens bedste historier på AdvokatWatch

Den længe ventede beretning fra Minkkommissionen løb med rampelyset, men ugen bød også på historier om blandt andet nye advokatetiske regler, et tørlagt marked for børsnoteringer og en ny udbudslov.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AdvokatWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier