Greenwashing-sager leder til samarbejde mellem advokater og reklamefolk

Sager om greenwashing handler ikke kun om jura, og det stiller nye krav til juridiske rådgivere. Advokat vil arbejde sammen med reklamefolk for at give den bedst mulige rådgivning.
Advokat Heidi Højmark fra Co:Play har været oplægsholder på en række webinarer om greenwashing hos Dansk Industri og har derigennem får kontakt til rådgivere med andre baggrunde end jura. | Foto: Mik Eskestad/ERH
Advokat Heidi Højmark fra Co:Play har været oplægsholder på en række webinarer om greenwashing hos Dansk Industri og har derigennem får kontakt til rådgivere med andre baggrunde end jura. | Foto: Mik Eskestad/ERH

Rådgivning om greenwashing handler både om jura og præcis kommunikation, og derfor er advokat Heidi Højmark fra Co:Play begyndt at arbejde sammen med andre faggrupper.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også