AdvokatWatch

Greenwashing-sager leder til samarbejde mellem advokater og reklamefolk

Sager om greenwashing handler ikke kun om jura, og det stiller nye krav til juridiske rådgivere. Advokat vil arbejde sammen med reklamefolk for at give den bedst mulige rådgivning.

Advokat Heidi Højmark fra Co:Play har været oplægsholder på en række webinarer om greenwashing hos Dansk Industri og har derigennem får kontakt til rådgivere med andre baggrunde end jura. | Foto: Mik Eskestad/ERH

Rådgivning om greenwashing handler både om jura og præcis kommunikation, og derfor er advokat Heidi Højmark fra Co:Play begyndt at arbejde sammen med andre faggrupper.

Konkret trækker hun på Christina Blak, der er partner og kreativ direktør hos reklame- og kommunikationsbureauet We Love People, og Birgitte Mogensen, der er selvstændig ledelsesrådgiver hos firmaet Board Management.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra AdvokatWatch

Ugens bedste historier på AdvokatWatch

Den længe ventede beretning fra Minkkommissionen løb med rampelyset, men ugen bød også på historier om blandt andet nye advokatetiske regler, et tørlagt marked for børsnoteringer og en ny udbudslov.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

AdvokatWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier