Lund Elmer Sandager-topchef: "Vi skal huske på, hvem vi er"

Hos Lund Elmer Sandager har man udviklet den såkaldte Toblerone-strategi, som skal hjælpe advokatfirmaet med at definere, hvordan man som en spiller i det øvre mellemsegment differentierer sig og agerer strategisk i et marked med nogle få meget store advokatkontorer. Managing partner røber over for AdvokatWatch hovedtal for 2018.
Carsten Brink, managing partner i advokatfirmaet Lund Elmer Sandager.
Carsten Brink, managing partner i advokatfirmaet Lund Elmer Sandager.
AF KAJ HØIVANG

Med 40 jurister og omtrent 100 medarbejdere hører advokatfirmaet Lund Elmer Sandager ikke til blandt gruppen af de største danske advokatkontorer, men umiddelbart derunder – i det øvre mellemsegment. Det giver et behov for at definere sin egen eksistensberettigelse og have en stærk bevidsthed om, hvordan man egentlig adskiller sig fra de største.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også