Ekspreshjælp fra Kromann skal redde virksomheder fra "uheldige situationer" ved kontrolbesøg

Særlig akut-rådgivning til virksomheder, der har fået myndigheder på uventet kontrolbesøg, er et vigtigt supplement til øvrige advokatydelser, vurderer Kromann Reumert.
Ifølge Arne Møllin Ottosen, managing partner i Kromann Reumert, er firmaets On Call-service virksomheders garanti for altid at have advokaten lige ved hånden | Foto: Ritzau Scanpix/Linda Kastrup
Ifølge Arne Møllin Ottosen, managing partner i Kromann Reumert, er firmaets On Call-service virksomheders garanti for altid at have advokaten lige ved hånden | Foto: Ritzau Scanpix/Linda Kastrup

Advokatfirmaet Kromann Reumert satser på at knytte klienter tættere til sig med en særlig ekspres-rådgivning til virksomheder, der har fået uventet besøg af myndighederne. Firmaets såkaldte On Call-service, hvor virksomheder via en app kan få kontakt til advokaterne i lynfart, vil kunne redde virksomheder fra situationer, hvor et kontrolbesøg løber af sporet, lyder det fra Kromann Reumert.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også